پویان پخت (صنایع ماشین سازی یوسفی) بدلیل عدم ثبات نرخ مصالح اولیه و تغییر روزانه قیمتها در نظر دارد جهت رفاه حال مشتریان گرامی دستگاه های استوک شما را با نو تعویض / خریداری نماید . و دستگاه های استوک را با ضمانت به شما عزیزان ارائه نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید .

09123613966

 

09124078108

 

مشتری مداری:

بر اساس تعریف مشتری مداری عبارت است از نوعی فرهنگ سازمانی که رفتار لازم جهت ارزش گذاشتن به مشتریان را به بهترین نحو ممکن ایجاد می کند. همچنین بر اساس تعریفی دیگر مشتری مداری عبارت است از برداشت مشتریان از برآورده شدن خواسته ها و انتظارات آنها. از آنجا که شرکت ماشین سازی پویان پخت کسب رضایت مشتریان را در اولویت برنامه سازمانی خود قرار داده ، همواره در این جهت می کوشد که با ارائه محصولات با کیفیت و مورد تا"یید مشتریان خود در زمینه ساخت انواع دستگاهها و تجهیزات پخت نان این مهم برآوره گردد.

به طور کلی مشتری مداری یعنی:

•شناسایی مشتری

•ایجاد مهارت در هم فرهنک شدن با مشتری

•درک نیازها و خواسته های مشتری

•دوست داشتن مشتری

•شنیدن صدای مشتری

•احترام و تکریم مشتری

•لذت بردن از کار برای مشتری

•حل مشکل مشتری

برای این منظور نخستین گام در مشتری مداری این است که بدانیم مشتری چه می خواهد. اگر بتوانیم پاسخی مناسب و کامل برای این پرسش پیدا کنیم آنگاه رضایتمندی و وفاداری مشتریان را خواهیم داشت. در نتیجه تحقیق در مورد نیازهای مشتریان یکی از مهم ترین عناصر در استراتژی مشتری مداری است. عنصر دیگری که به همین اندازه در مشتری مداری اهمیت دارد کارکنان هستند. این افراد در واقع پلی میان کسب و کار شما و مخاطبان هدفتان ایجاد می کنند که مهم ترین نقطه تعاملی شماست. وقتی سخن از خدمات مشتری به میان می آید هر کس در جای خدش مسئول است و نقش پررنگی در رضایت یا نارضایتی مشتری دارد. از این رو شرکت ماشین سازی پویان پخت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان می کوشد محصولی را در زمینه انواع تجهیزات پخت نان بدانها ارئه دهد که مطابق با سطح انتظارات آنها از محصول مورد نظر باشد.

اصول مشتری مداری در شرکت پویان پخت:

راهکارهای مهم شرکت پویان پخت برای فرهنگ سازی اصول مشتری مداری به شرح ذیل می باشد:

1) اولویت دادن به موضوع مشتری مداری در سازمان: برای اینکه این مساله در شرکت برای کارمنان تبدیل به یک اولویت شود این شرکت همواره بر این موضوع تمرکز دارد که اصول مشتری مداری برای کارمندان نباید فقط در سطح صحبت در جلسات باشد، بلکه باید در عمل هم با آن زندگی کرد. برای پی بردن به این مساله که مشتری مداری در اولویت امور سازمانی برای کلیه کارکنان مورد توجه قرار می گیرد مدیریت گاهی بصورت تصادفی به مکالمات مشتری و کارمندان گوش داده و نوع برخورد آنها را زیرنظر می گیرد.

2)استخدام افراد باانگیزه و دلسوز در سازمان: برای فرهنگ سازی رعایت اصول مشتری مداری در یک مجموعه باید کارمندان دلسوزی داشته باشید. هیچ شرکتی با داشتن کارمندانی که صرفا برای پر کردن ساعت و گرفتن حقوق در محل کار خود حاضر می شوند به موفقیت نمی رسد. بنابراین شرکت پویان پخت با درنظرگرفتن این موضوع اگر فردی توانست خودش را با معیارهای شرکت سازگار کرده از آنها استفاده کرده و در صورتی که افراد استخدام شده هدف و انگیزه ای برای کارکردن نداشته باشند مسلما در این شرکت جایی نخواهند داشت.

3) تعامل با مشتری: از ویژگی های کسب و کارهای مشتری مدار این است که کارکنان با مشتریان ارتباط مستقیم داشته باشند. بهتر است که این نوع تعامل تنها منحصر به کارکنان بخش فروش نباشد و کارمندان سایر واحدهای سازمان بتوانند با مشتریان ارتباط مستقیم داشته باشند. هرچند این روش در اغلب سازمان ها امکانپذیر نیست، اما با فراهم کردن این امکان که سایر کارمندان به تماس ها ، جلسات و قرارملاقات دسترسی داشته باشند می توان فرهنگ مشتری مداری را گسترش داد.

4) همدلی با مشتری: سازمان باید بتوانددرک صحیحی از نیازها ، ارتباطات، رفتارها و خواسته های مشتری داشته باشد تا بتواند در تامین آنها اقدام کند. ممکن است تامین نیاز در مشتری مداری از طریق درک نیازهای عاطفی و بررسی دلایل رفتار افراد باشد. دستیابی به این اهداف می بایست از طریق برقراری ارتباط مناسب با مشتریان امکانپذیر گردد.
هفت رفتار کلیدی در مشتری مداری:

1) در مورد مشتریان خود بیشتر فکر کنید ، زیادتر صحبت کنید و همیشه قسمتی از ذهن شما متوجه مشتری باشد. او را مانند اعضای خانواده یا همکاران خود بدانید. خود را به جای او بگذارید و از دریچه چشم وی به محصول یا خدمتی که قرار است به او بدهید نگاه کنید. منافع خود و مشتری را یکی بدانید. در هر کاری به او الویت بدهید و یادتان باشد اگر او نباشد شما هم خواهید بود.

2)مرتبا درک مشتری را از خودتان ،  محصولتان، مدیرتان و شرکت یا سازمانی که در آن مشغول بکار هستید ارزیابی کنید. آنچه مهم است درک مشتری است. آنچه اعلام یا اظهار می شود در برابر آنچه که درک می شود اهمیت ندارد.

3) در اولویت های اعلام شده ، به نفع مشتری تجدیدنظر کنید. نوبت او را جلو بیندازید. به او امتیاز بدهید و رفتار متمایز داشته باشید.

4) در برابر مشتری کوتاه بیایید. سازش کنید. هر خدمتی که توانستید ، انجام دهید تا زحمت و تلاش فکری و جسمی او را کم کند. برای او ارزش آفرین باشد.

5) اگر ادعا می کنید که مشتری مدار هستید ، اجازه ندهید کالاهای قدیمی و تاریخ گذشته و از مدافتاده و ضعیف در معرض دید و انتخاب مشتری باشد. شما باید در ساختار سازمانی خود یک واحد تحقیق و توسعه داشته باشید و همه امور بازسازی، بهسازی و نوسازی محصولات قدیمی و ضعیف را در آنجا متمرکز کنید.

6)یکی از رموز موفقیت در حفظ و نگهداری مشتری  این است که برای تامین رضایت او از هزینه نهراسید. هزینه هایی که باعث تداوم رابطه با مشتری و جلب رضایت و وفاداری مشتری می شود نوعی سرمایه گذاری برای پایدار ماندن در بازار است.

7)به موجب تعاریف ایزو، هدف از کیفیت تامین نیازها و انتظارات مشتری و نهایتا رضایت مندی اوست. اما کیفیت مجموعه صفات و ویژگی های کالا ، خدمت، شخص ، سازمان و حتی فرآیندهای انجام کار است، به طوری که ظرفیت بهبودپذیری داشته باشند. بنابراین اگر در راستای مشتری مداری حرکت می کنید باید همواره درصدد بهبود کیفیت کالاها و خدمات و تجدید نظر در صفات و ویژگی های محصولات و تامین شرایط مطلوب مشتری باشید.

 

  •  

 

ارتباط با ما :

کرج | مهرشهر | خیابان فرهنگ | هفتم شمالی | بن بست یاس | پلاک 4

02633356440,02633356441,02633356442

مدیریت   : 09123613966,09353613966                       

        بازرگانی :09357668611 ‫آیکن 3D (سه بعدی) تلگرام‬‎دانلود فونت آیکون شبکه های اجتماعی و پیام رسان های ایرانی | ریحانه های بهشتی

                         info@pouyanpokht.ir

 

تمامی حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به پویان پخت می باشد. Copyright © 2019 Pouyanpokht.ir

طراحی سايت توسط هلدينگ دياکو